munktorpsteatern.blogg.se

Här kan ni följa hela vår produktion. Från första gången vi vänder ett blad i manus till sista gången då vi stänger dörrarna till Forumteatern och sista föreställningen är slut. I år sätter vi upp "Arsenik och gamla spetsar". Gå gärna in och besök vår hemsida: www.munktorpsteatern.se

Energi på scen

Publicerad 2015-03-25 13:43:00 i Allmänt,

 
 
 
 
Igår hade vi ännu en tränings kväll. Oftast när man kommer hem från dessa träninskvällar är man full av energi och kan inte sova. Igår var jag helt slut. Vi gav verkligen ALLT. 
Några har släppt manus till vissa scener och det är bra jobbigt för hjärnan nu såhär i början. Vad säger min motskådis och vad kommer jag säga, hur är det jag reagerar? osv. Sen är det lite sång och senare kommer även dans att får ihop denna härliga smet till en gudomlig kaka.
 
Jag är så himla glad att jag får vara med i detta underbara gäng! En blandning av underbara människor som är precis som de själva vill vara <3 
Kram på er, vi ses /Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Munktorpsteatern

Munktorpsteatern, en härlig förening som framkallar skratt. Både på och vid sidan av scenen. Vi som sitter bakom tangentbordet heter Maria och Emma. Följ med i årets uppsättning av "Arsenik och gamla spetsar". Väl mött! /Maria och Emma

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela