munktorpsteatern.blogg.se

Här kan ni följa hela vår produktion. Från första gången vi vänder ett blad i manus till sista gången då vi stänger dörrarna till Forumteatern och sista föreställningen är slut. I år sätter vi upp "Arsenik och gamla spetsar". Gå gärna in och besök vår hemsida: www.munktorpsteatern.se

Lucka nr 21-En fantastisk röst strömmar ur högtalarna...

Publicerad 2014-12-21 22:01:08 i Allmänt,

Våran teaterapa Åsa kan ju förvandla sig till vemsomhelst.
Första gången jag såg henne på scen (det var även min första uppsättning jag såg med Munktorpsteatern) var då hon spelade Yvette i Gamle Adam. 
Det var mörkt på scenen om jag inte missminner mig och ut ur högtalarna strömmade en underbar röst! Åsas! "jag är Yvette..." började sången. Jag var förtrollar genom hela föreställningen. Åsa förtrollade mig där jag satt i min stol. Det första som slog mig, hon måste vara ett proffs likt Eva Rydberg. Och JAG vill hemskt hemsk gärna vara med, PÅ SCEN! 
Med detta inlägg vill jag bara säga:
1: Åsa är en fantastiskt skådespelerska och en förebild för mig!!
2: Har du själv suttit fär, framför våran scen och känt "jag vill gärna vara med". Kontakta någon av oss i föreninge. Du är SÅ välkommen!
3: Visst är Åsa fantastiskt lik Christina Aguilera ?! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Munktorpsteatern

Munktorpsteatern, en härlig förening som framkallar skratt. Både på och vid sidan av scenen. Vi som sitter bakom tangentbordet heter Maria och Emma. Följ med i årets uppsättning av "Arsenik och gamla spetsar". Väl mött! /Maria och Emma

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela